الثلاثاء، 26 مارس 2013

فرصة للمحاسبين للعمل بالسعودية

اولاً:محاسبين خبرة بالعمل المحاسبى

وظائف خالية, محاسبين, للعمل بالسعودية,مدير حسابات, المبيعاتالوصف الوظيفي

-القدرة على تحليل سندات القبض وتوجيهها محاسبياً 
- عمل الكشوف الشهرية لحسابات العملاء ومطابقتها
- مراجعة كشف مصروفات القطاع وتدقيقها وتوجيهها بقيود محاسبية
- مطابقة الحسابات الجارية (اطراف ذات علاقة) شهرياً وعمل التسويات اللازمة لذلك
- متابعة أرصدة العملاء والسقوف الائتمانية
- مراجعة كشوف الحركة للمبيعات
- القدرة على عمل قائمة الارباح والخسائر والميزانية بالنسبة للقطاع
- عمل المطالبات اللازمة للمصروفات قبل مواعيد استحقاقها مثل الايجارات وغيرها
- أعداد التقارير الدورية والشهرية التي توضح الاداء

المهارات

خبرة العمل ثلاث سنوات في المجال وإجادة إستخدام الحاسب الآلي وبرامج المحاسبة -القدرة على تحمل ضغط العمل

Accountant Manager 

الوصف الوظيفي

1. Prepare profit and loss statements and monthly closing and cost accounting reports. 

2. Compile and analyze financial information to prepare entries to accounts, such as general ledger accounts, and document business transactions.

3. Establish, maintain, and coordinate the implementation of accounting and accounting control procedures.

4. Analyze and review budgets and expenditures for local, state, federal, and private funding, contracts, and grants.

5. Monitor and review accounting and related system reports for accuracy and completeness.
6. Prepare and review budget, revenue, expense, payroll entries, invoices, and other accounting documents.
7. Analyze revenue and expenditure trends and recommend appropriate budget levels, and ensure expenditure control.


المهارات


1. Prepare profit and loss statements and monthly closing and cost accounting reports.

2. Compile and analyze financial information to prepare entries to accounts, such as general ledger accounts, and document business transactions.

3. Establish, maintain, and coordinate the implementation of accounting and accounting control procedures.

4. Analyze and review budgets and expenditures for local, state, federal, and private funding, contracts, and grants.

5. Monitor and review accounting and related system reports for accuracy and completeness.
6. Prepare and review budget, revenue, expense, payroll entries, invoices, and other accounting documents.
7. Analyze revenue and expenditure trends and recommend appropriate budget levels, and ensure 

ليست هناك تعليقات:

تسجيل سيرتك الذاتية هنا يمنحك فرصة للعمل بأكبر الشركات سجلها مجانا الأن وسنعرضها علي اشهر الشركات